Smiješne slike i vicevi - Gazda, nemoj brinuti



http://smijesne-slike-vicevi.blogspot.com/ 

--- vicevi ---

Leže u krevetu baba i dida i kaže baba didi:
Djede ja još uvek mogu da dignem noge, a na to će dida:
I ja mogu da dignem noge, samo ko će da jebe?

--- vicevi ---

Otišao slikar u park. 
Iznenada dobije inspiraciju za slikanje pa poviče:
• Papira, papira, dajte mi papira!
A jedan iz žbunja dovikne:
• Ma šta će ti papira, obriši se lišćem kao ja. 

--- vicevi ---

Došao mali Ivica iz škole i pita mamu:
Mama mama što je to impotencija?
A mama mu odgovori:
Sine to ti je kad kuhanim špagetima igraš pikado!

--- vicevi ---

Što kaže sponzoruša za
siromašnog dečka koji se
zaljubio u nju?
Voli me, ali nema
novca da to i dokaže.

--- vicevi ---

Uđe plavuša i pizzeriju i naruči pizzu.
Pita nju konobar:
Želite li da vam narezem na šest dijelova ili na deset?
Odgovara plavuša:
na šest, deset komada sigurno ne bih mogla pojesti!

--- vicevi ---


--- vicevi ---


--- vicevi ---


--- vicevi ---


--- vicevi ---


--- vicevi ---


--- vicevi ---


Slijedeće smiješne slike - OVDJE